; Внутренние правила - Aviator

Внутренние правила

Внутрішні правила проживання на базі відпочинку Авіатор

Скачать файл и ознакомиться

Загальні положення

  • Дані правила встановлюють для проживаючих на базі відпочинку Авіатор (надалі – База відпочинку), внутрішній розпорядок проживання на Базі відпочинку, правила користування майном, умови бронювання та ін.

Правила користування майном Бази відпочинку.

  • База відпочинку надає відпочиваючим для проживання мебльовані номери, оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник і ін.), сантехнікою й іншим устаткуванням.
  • Відпочиваючі повинні дбайливо ставитися до майна Бази відпочинку, використати устаткування за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення ушкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це Власника.
  • Забороняється в кімнати заносити та зберігати весла, надуті матраци чи інші габаритні предмети.

Внутрішній розпорядок проживання на Базі відпочинку.

  • Номер на Базі відпочинку надається відпочиваючим при пред’явленні паспорта або іншого документу, який засвідчує особу.
  • Час заселення на Базу відпочинку – після 14:00, час виселення – до 10:00.
  • Бронювання без передплати не є гарантованим.
  • За дотриманням внутрішнього розпорядку на Базі відпочинку стежить адміністратор. Він надає відвідувачам роз’яснення відносно правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу й інших відпочиваючих, що порушують установлений порядок роботи.
  • База відпочинку працює в форматі апартаментів, а не готелю, тому ми виконуємо безкоштовне прибирання перед та після заїзду кожного гостя! У випадку, якщо вам потрібне додаткове/додаткові прибирання під час вашого проживання, воно виконується за окрему винагороду.
  • У всіх номерах та інших приміщеннях Бази відпочинку, біля центральних входів забороняється палити.
  • ЗЗ 21 до 9 години ранку у середині Бази відпочинку та її житлових корпусах і на території необхідно зберігати тишу. У номерах у цей час забороняється включати на велику гучність аудіо системи і телевізори.
  • До відпочиваючих на Базі відпочинку можуть приходити гості з 8 до 22 години. На прихід гостей повинен дати згоду проживаючий у номері, а адміністратор веде запис усіх гостей Бази відпочинку. За гостя відповідає проживаючий у номері. При необхідності адміністратор має право перевірити документи гостя.
  • Забороняється витоптувати, зривати рослинні насадження, які розташовані на території Бази відпочинку, ходити по газонах та виставляти матраси, покривала на них.
  • При неодноразових порушеннях вище згаданих правил адміністрація Бази відпочинку має право виселити відпочиваючого без повернення коштів за путівку.

Енергозбереження

  • Після виходу з номера всі електроприлади повинні бути вимкнені. Забороняється залишати включеними електроприлади (крім холодильника) після виходу з номера.
  • У номерах забороняється використовувати трійники і подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номера чи видані для користування персоналом Бази відпочинку.
  • Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної, а головне, гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після виходу з номера.
  • Споживання електроенергії для Бази відпочинку лімітовано. Нерозумне її використання може призвести до відключення електроенергії на базі.

Заїзд і паркування автотранспорту

  • Заїзд та стоянка автомобілів на території Бази відпочинку дозволена у спеціально відведених місцях.

Бронювання путівок.

  • Бронювання путівок відбувається по телефону чи електронній пошті. Для бронювання путівки необхідно здійснити часткову або повну передоплату за домовленістю по телефону чи електронній пошті.
  • У випадку оплати в формі банківського переказу гроші потрібно переказати на рахунок не пізніше 12 годин з моменту оформлення замовлення.
  • Путівки бронюються на термін від 5 днів, в іншому випадку адміністрація залишає за собою право змінювати вартість проживання та розмір передоплати.
  • У випадку неоплати, неповної оплати та/або прострочення сплати коштів Покупцем в вище вказаний термін бронь анульовується і кошти не повертаються.
  • Під час замовлення путівки необхідно чітко вказати тип номеру, дату виїзду та заїзду, кількість осіб. По приїзді на Базу відпочинку необхідно зареєструватись та здати путівку адміністратору Бази відпочинку.
  • Путівка дійсна тільки в термін, вказаний в ній.
  • Путівка дійсна тільки для вказаної в ній особи. Передача , обмін або перепродаж путівок іншим особам забороняється.
  • Внаслідок неповідомлення Покупцем про анулювання замовлення сума внесених коштів не повертається, а зараховується як збиток понесений Базою відпочинку.
  • В наслідок запізнення чи дострокового виїзду, згідно зарезервованих термінів проживання, кошти не повертаються.
  • База відпочинку не несе відповідальності за форс мажорні обставини та тимчасові незручності котрі виникли з вини третіх осіб, котрі спричинені наприклад тимчасовою відсутністю електроенергії та ін. В випадку надзвичайних обставин, незалежних від жодної з сторін, природні катастрофи, страйки, військових дій або інших надзвичайних ситуацій котрі не дають можливості надати послуги згідно з домовленістю, База відпочинку не несе відповідальності за прийняті на себе зобов’язання.
  • Претензії щодо повернення авансових платежів не приймаються! Перед бронюванням радимо уважно читати інформацію на сайті, або приїжджати дивитися Базу особисто.
  • Оплата чи передоплата за путівку засвідчує, що Покупець погоджується з вищевказаними умовами.

Припинення проживання відпочиваючих на Базі відпочинку. Відмова в поселенні.

Відпочиваючі припиняють проживання на Базі відпочинку із завершенням терміну дії путівки і вдень виселення повинен залишити номер до 10.00.

  • Якщо відпочиваючий неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що приводить чи може привести до матеріальних збитків чи створює незручності для проживання інших відпочиваючих, База відпочинку має право відмовити в поселенні чи здійснити виселення без повернення коштів за путівку.

Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:

  • у відпочиваючих відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
  • відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;
  • у відвідувача неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані,
  • неадекватно, агресивно поводиться;
  • відвідувач відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання на Базі відпочинку.

З правилами внутрішнього розпорядку ознайомлений(на)


ПІДПИС